Kväll.

hejsanhejsan.
sitter hemma hos tommy och christer, carro har nyss gått.
så jag bloggar lite , ;p
jag satt och prata i telefon med jocke , så skulle jag ge telefonen till krille. så när jag ställer mig upp ( sitter i sängen ) så ramlar jag rakt ner på golvet , och börjar garva. hähä (a)
just nu sitter jag och lyssar på kent , <3 har blivit helt besatt ! :D
jag blev jätteglad nyss, jim fick mej på stålande humör !
jag har käkat fyra mackor och pannkakor idag.  yey me ! nejmen jag äter mer nu, lite allafall.
imorgon ska jag nog sova hos tommy och christer , kommer inte blogga då. fett osocialt mot alla !
haha, fast jag kanske smiter iväg till datan. om jag får en lucka , så bloggar jag lite. bara lite ! :)
har match på lördag, den ska vi ta ! jag och natalie har lovat det! :)
sen direkt efter ska vi till västerås , tommy och christer ska med. så det blir nice ! :D
har inge mer och skriva nu .. vi hörs sen. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0