Måndag. ny start.

hejsanhejsan.
dagen har varit otroligt seg, och jag har gått och bärt på ett par blades ( skidor ) hela dagen. haha :)
på slöjden skrattade jag så mycket att jag inte kunde andas. har inte skrattat så mycket sen i december om jag ska vara ärlig. det var jättekul.

när jag kom till skolan idag, satt det en lapp på mitt skåp. det stog - " om du har funderingar över ätstörningar eller anorixia. om du har eller har haft ätstörningar gå in på denna sajt "
fyfan , att kunna sänka mig så mycket. jag vet att jag har haft både och, men det är över nu ?!
sluta upp nu.
ha det bra..

Kommentarer
Postat av: anonym

du har väl ätstörningar :D

2008-03-17 @ 15:03:36
Postat av: Liina

nejnejnej, jag har haft. det är verkligen över nu,

2008-03-17 @ 15:24:07
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0