måndag.

hejsanhoppsan.
kom nyss hem från vallentuna. haha. jag är bäst på att åka tåg och skit från vallentuna. eh eller inte :p
det var riktigt mysigt. simon, jag kommer nog en gång till detta lov (aa)
först åkte jag och bella till solna för att kolla på hans fotbollscup. dem förlora sista matchen som var typ final ? :'D
sen åkte vi hem till honom. han skulle duscha så jag och bella satt med sofia och kollade på film.
sen käkade vi mat , i love (a)<3
sen gick vi ner till ... anågonting och bowlade (a) ,
jag kom tvåa !! :D  hahahahaha. nej jag bowlade inte , ( feegis ) :)
efter det gick vi hem till simon och la oss i hans säng och kollade på tv. efter det blev vi skjussade till täby typ. och åkte där ifrån. det var riktigt kul idag. ! :)
vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. blir väl sova ut ! :')
nu har jag inte mycket mer att skriva om.
puss på er. <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0