min dag.

hejsan tjockisar.
jag drog till simon i vallentuna snabbt imorse. det var ganska skönt att åka ensam. fick lite tid för mig själv samtidigt. :)
när jag kom dit var klockan runt halv tolv. vi har bara legat i sängen och pratat och hade jätte mysigt.
jag ringde carro när jag var dära.
jag ringde med dolt nummer , och vi har inte pratat på ett bratag. 

carro
 ; hallå !
lina ; hejj !
carro ; vem är det ? :s
lina ; jag !
carro ; vem är jag ?
lina ; lina ! :D
carro ; ahha ! (a)
haha. lite kul faktiskt :)
men när klockan börja bli runt fyra så börja jag gå ner till roslagsbanan och satt dära i en halv timme, sen tunnelbanan och sist pendel´n. börjar bli lite trött på att åka dit nu. iallafall när man får vänta :p
på träningen så var det segt, var inte så många dära.. och jag gjorde illa mig så det var ingen idé att försöka träna .. angelica ska sova hos mig inatt. haha, jag ska sitta uppe hela natten, iallafall försöka :'D
duschen väntar på mig. puss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0