natt.

hejjsan.
sitter här med bbella. hennes syrra somnade nyss.
och jag är käääääääääääääääääääääär ! :')
vi ska snart sova tror jag, vi ska fan upp halv åtta imorgon, lär bli typ bli halv nio kanske :'p
när vi kom till shell idag så stog robin där och ba : aah äre inte läggdags för dig ?
klockan var väl runt tio och jag kollade på honom , flinade lite sen gick jag. hähä (aa')
simon ringde mig runt tolv. sa att han inte kunde somna. för han låg och tänkte på mig. alltså din sötnos!
vi ska bowla imorgon. usch jag suger verkligen. :|
vill inte göra bort mig inför dig simon. jag tvekar nu .. haha (a)
nej men bella bäddar nu och jag ska kolla tåg och sånt , haha. kanske inte kommer hem annars imorgon. om inte pappa hämtar mig ? hoppas hoppas ! :'D
sovgott på er. <333


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0