sant.

jag kollade igenom min bilddagbok nyss.
jag hade skrivit dethära typ i december.
Blir du sårad? Tänk då, det tar 42 muskler i ditt ansikte att göra en ful grimars.Men endast 4 att sträcka ut näven o nita jäveln
kom ihåg att jag gick och sa det till alla då ! ;D


drar till med en lista nu :)

ÄR DU..
(just nu)

[/] jätte glad
[x] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[x] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[x] sjuk
[ ] stressad
[x] förvirrad
[ ] sårad
[/] olyckligt kär

NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: johanna , carro & bella.
NÅGON SOM DU SAKNAR: min farfar.
NÅGON SOM DU LÄNGTAR EFTER: dem närmsta vet nog.
NÅGON SOM DU HATAR: horan carro.

VEM KRAMADE DIG SENAST: Krille igår kväll.
VEM PUSSADE DIG SENAST: Robin.
VEM RINGDE DIG SENAST: Bella
VEM RINGDE DU SENAST: Bella typ
VEM VAR HEMMA HOS DIG SENAST: Jag ? :D
VEM VAR DU HEMMA HOS SENAST: T&C
HAR DU NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: japp.
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: Det kommer bara upp igen-
HAR DU PRATAT MED NÅGON IDAG: Ja
HAR DU GRÅTIT IDAG: Inatt
HAR DU SKRATTAT IDAG: Ja

Jag:
Är singel: Yes
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: Ja
Sjunger i duschen: Alltid
Är en morgonperson: aldrig
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Klockrent!

Är kär i kärleken: Tror så
Skrattar åt mina egna skämt: innan alla andra skrattar
Vill ha barn: inte nu


Har du:
Glasögon/linser: linser
Piercingar: Öronen
Syskon: Jimmie. 21
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: går det och ha för många?
Rymt hemifrån: För många ggr
Färgat håret: Yepp
Bra självförtroende: Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon: Yepp
Varit kär: Yepp
Dumpat någon: mmh.
Gjort något olagligt: ja
Somnat i skolan: ja
Brutit ett ben: Nej
Tappat bort mig i min hemstad: yes
Sett en fallande stjärna och önskat: Mmh
Varit otrogen i ett förhållande: nära på , och jag skäms
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Aa
Smygit ut utan lov: ja

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
En hemlighet som ingen vet: Ja
Varit på en blind date: Nej xD
Sovit en hel dag: ja
Somnat gråtande: Ja

Brukar du:
Titta dej själv i spegeln: Ja
Ha ångest: Ja
Drömma mardrömmar: nästan hela tiden.
Klä dig i svart: ibland.
Hata folk: Nej
Lita på folk: Jo,

Sista personen som:
Fick dig att gråta: Filip
Du delade en dricka med: Caroline
Skrek på dig: Robin
Du fick sms från: Bella


Kommentarer
Postat av: Caroline

hatar du mej ? :'D

2008-03-06 @ 17:09:06
Postat av: Liina

Haha , neje :)
du vet hon andra ? ..

2008-03-06 @ 21:01:16
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0