sjuk ._.

heeeejsan !
bara för att jag är hemma och är sjuk.
jag skulle ju med isabelle till hennes pappa tills lördag.
så har jag migrän typ idag. intekul.
det började med igår kväll / natt. jag sitter vid datan. och helt plötsligt ser jag jätte suddigt och allt blev dubbelt.
så jag gick och la mig och kolla på film på mobilen. sen så orkade jag kanske kolla i 20 min.
sen så la jag mej inmot min vägg och la benen upp längs väggen ( det låter lite sjukt, menmen )
sen så runt halv ett så somnar jag.
runt halv två vaknar jag och hör mig själv säga " jag måste spy " och jag springer in till toaletten.
när allt var klart så ligger jag på golvet i fosterställning och gråter. storbölar !
sen så vinglar jag in till min säng igen. jag lägger mig åt andra hållet ( på bredden liksom )
sen så hämtade jag en hink och ställde jag den brevid sängen.
imorse så väkte mamma mig. frågade om jag skulle äta.
med det kom upp igen så hon frågade om jag skulle stanna hemma idag och det var ju en självklarhet.
så jag somnade om och vaknade tolv, då hade jag kanske tio sms jag skulle svara på.
då ringde bella. så vi pratade i kanske 40 min. sen 20 min igen sen :)
nu sitter jag hära i täcke och mår lite bättre. (a)
ska nog duscha igen snart.
blir typ tredje gången men jag måste ! :D
hörs sen ! :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0