Skitdag,

alltså ditt helvetesluder.
förlåt mitt ordspråk men kan inte få ut det på något annat sätt ..
börja med att jag inte hann och fixa mig idag. så ser äcklig ut,
åh alltså allt är bara helvete, blir bara förbannad när jag tänker på det.
ska inte berätta mer, kommer få ryck snart annars.
har bara lust och lägga mig ner och börja gråta, men jag har lärt mig att det hjälper verkligen ingeting. så jag har ingen anledning till det.
sen är det en äcklig ny wannabe i som har börjat i sexan i våran skola, jag satt ute med angelica och natalie på engelskan idag.  så när hon går förbi så råkollar hon på oss , så jag frågade henne en grej. och hon bara kollade mer och gick .. usch .
min mor var iallafall snäll mot mig idag, och jocke. det är ni som gjorde min dag idag, tack !
jag brände nyss en macka , haha. den blev svart, det är lite som får mig att le.
måste ringa mig mor strax, prata allvar. det börjar gå runt lite människor som vi inte tycker om runt omkring mig nu.
har mött på tre stycken idag. två igår, snart händer det. så om det händer ( ni närmsta vet vad jag snackar om ) igen så blir det en paus ..
aja, ska till krille nu :) puss <33

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0