snabbskrivning.

hejsanhoppsan.
skriver snabbt nu, eh igår så vare fest hemma hos camilla. pallarinte skriva om det, :p
nu ska jag till skogås och kolla på match , tommy och christer spelar. i love it ! <3
jag har tre påsar fulla med bullar, kommer blir kallad bull-lina eller något sen.
juste, måste bara säga dethära, jag blir kallad bög jätte mycket nu, värsta nya smeknamnet. alltså jag skojar inte. typ allt , blire bög. haha, lite kul kanske ? :'P
jag har ont i min vad sen matchen igår .. hmm ,
när jag kommer hem sen ska jag be min mor massera min rygg. för er som inte vet - jag ramlade på rygger förra året när jag hoppade på skidorna. jag hade ingen ryggplatta på mig. " för jag skulle inte hoppa idag "
så jag har kraftiga smärtor. skojarinte. kan ligga och böla i timmar !
nejmen klockan tickar iväg, måste fixa det sista nu. det blir pinsamt om de får vänta på mig.
ha en bra söndag ! puss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0