Sovgott (?)

Hejsanhejsan,
jag och carro drog till vista och kollade på träning, thomas sa en grej så jag blev skiiitglad ! :'D
snart ska vi gå och kolla på gustaf 2 och sen sova, jag ska upp halv fem ..
nej alltså det blev ett väldigt kort inlägg.
men jag mår jättebra nu ! så fuckoff ! :)
simon ringde mig idag, vi pratade inte så länge. men jag saknar honom jättemycket. <3
angelica och hennes lilla syster jenniefer kommer till oss tjugo i sex imorgon , uuusch va tidigt. och ni som har följt min blogg vet att jag är ingen morgonmänniska.
carro kommer få lida när jag får sjuhundra utbrott på henne ;p haha.
nej nu som måste vi kolla på film och sen sova ! :)
pusss på er , skiver imorgonbitti / natt x'd
hahaha, puss <33

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0