tillbaka :D

hejsanhejsan.
josefine kommer om två minuter typ ? :)
så jag skriver lite snabbt :)
jag köpte lite nytt , kan visa bild på det sen. jag käkade jättemycket idag. värsta berget. fråga angelica bara :D
jag ska till vallentuna imorgon igen. haha :p
jag har typ suttit i snart två timmar och kollat på gamla bilder. blir lite ledsen när jag ser detta bilder. jag saknar tiden. fast ändå inte, ser hur ledsen jag såg ut på vissa bilder alltså. hur nere jag var. usch !
fast inget slår igår. uschuschusch !!
men det har löst sig nu, jag måste tvätta bort min kajal. ser förjävlig ut ! :o
puss på rumpan. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0