tisdag.

hejsanhoppsan.
jag och josefine vaknade runt åtta. och var klara strax innan vi skulle dra till tåget.
allt var planerat och allt. sen så gjorde jag ett litet misstag så vi missade tunnelbanan :D
men vi kom dit och simon mötte oss. vi gick hem till honom och typ kollade på någon film. haha. kollade inte något. vi tog det bara lungt och chillade. när vi skulle hem gick allt bra , :p
nu sitter jag och käkar plopp och dricker cola. och beundrar mitt bruna hååår. ska lägga in bilder idag.
jag har sminkat av mig och satt på mig mjukisbyxor. pallar inte se bra ut hemma alltså :D
jag har skit ont i magen nu. blev lite rädd. en konstig känsla.. jim hjälp mig.
jim, utan dig hade jag inte varit kvar på jorden. alla våra hemligheter. du vet vad jag snackar om.
förlåt för alla gånger jag har kallat dig dumma saker. hittar inte änns ord, jag är stolt över dig. att du har klarat dig. jag ska göra mitt bästa. alltså om du lämnar mig. då lovar jag att sköta mig. jag ska vara den du älskar. du får mig att vilja leva min dag. du är den enda jag kan berätta allt för. kommer finnas här för dig tills den dagen jag dör. jag älskar dig jim.
måste gå och käka nu. är jättehungrig! pusspuss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0