Träääääning <3

hejsanhejsan.
alla ( nästan ) har varit otroligt gulliga mot mig idag , i like ! <3
dagen blev hur lyckad som helst och allt har gått bra nu ! :)
är med caroline och vi har bara varit hemma hos mig och tagit det lungt.
ska snart träna , måste fixa mitt nyduschade hår (aa')
jag pallar inte äta nu innan träningen, sen efter vet jag inte vad jag ska göra.
ska fan sova tidigt ikväll ! fast vi har ju sovmorgon imorrnbitti. i love. <3
hoppas jag får spela matchen ihelgen. har hoppat över två matcher nu i rad :'|
har saknat innebandy´n lite eftersom jag inte har tränat på länge och ni som följer bloggen har kanske märkt det?

haha , nyss aldelles nyss så stog carro framför mig spegel så säger hon något
och jag ba : vaa ?
haha , då hade hon tänkte lite högt. haha. låter säkert skit tråkigt. men det var alltså megakul :)
måste fixa nu.
pussssss , <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

ahhaha (a) "men jag tänker ju ändå inte umgås med dej !?" HAHHAHA , ssajk jag är ! :'D

2008-03-12 @ 15:56:20
URL: http://carruwlinebrawndt.blogg.se
Postat av: Liina

hahahhaha , jo du är ssajk :o

2008-03-13 @ 18:29:58
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0