Update.

hejsahejsan.
nu har jag sminkat av mig, sovit och tagit det chill.
caroline kommer snart och jag ska äta korv med pommes. jag älskar mat. (a)
jag satt framför spegeln och tog bort sminket. och tänkte - jag är ju fan sötare utan smink.
så nu ska jag dämpa på mitt smink och inte ha mycket alls. bara ibland så kan man ta lite mer, men det är i speciella tillfällen. så jag bli nästan sminklös :p
fast jag kör på brun utan sol, så hoppas att det ser fräscht ut ! :)
Det snöade ju fan förut ! :o
jag vill ha vår , inte vinter. det ville vi ha i december. nu är det mitten på mars ! :D
Caroline sa nyss i telefon att hon hinner med 48 tåget, så det hoppas jag verkligen att hon gör. annars blir jag lite ledsen , haha nej men det är tråkigt nu. har varit hemma sen skolan och bara segat ! :D

Jag sitter och lyssnar på musik på nrj´s hemsida. sjunger jätte vackert. inte !
men det är nog bara jag som hör, mamma och pappa för lida!
carro hann inte med tvärbanan, men maten är klar nu ! vi hörs ikväll, puss på er. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0