utan dig så skulle jag vara död.

simon, bara att höra din röst. då blir jag varm.
jag vill att du ska veta att jag älskar allt med dig.
alla stunder stannar kvar tills jag hissas ner i min grav. jag saknar dig jag kan faktiskt inte neka det.
jag svär. jag älskar dig simon.
utan dig känns det som att mitt liv ska rasa ihop. vi var ifrån varandra i åtta månader. det var för mycket.
om vi inte hade träffas i sommras. då hade vi inte änns vetat om varandra. kommer finnas här för dig tills den dan jag dör.
jag lovar , jag kan dö för dig. jag finns här för dig. du kan alltid prata med mig. när livet är skit. allt är fuckup ! då kan du komma till mig. 
simon. jag älskar dig, jag gör verkligen det. 10 månader. snart 14 år. jag älskar dig, <3

Kommentarer
Postat av: emelie

har inte han typ tjej? ^

2008-03-26 @ 12:00:48
URL: http://emeliemoberg.blogg.se
Postat av: Liina

vah? eh nope..

2008-03-26 @ 14:24:11
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0