Vad håller jag på med?

Måste käka snart. håller på att tunna bort hära.
Får väl ta och ringa Angelica. Ska typ käka på kvarnbergsplan med henne idag.
gott - yes , :)
jag har träningsvärk i hela kroppen. uscha !
Men det är påsklov och jag är ändå skit glad. fick ju fan träffa Simon idag. det var 9 månader sedan.. shit.
Jessica skickar bilderna från romme nu, sen är det bara carro som ska skicka. då blir allt bra alltså :)

Juste , när jag och Angelica kom till busshållsplatsen så var det en timme tills bussen skulle gå och jag höll på att dö, men vi tog en annan buss till flemingsberg och bytte dära.
men bussen dära gick inte förän en halvtimme så vi gick och köpte godis. och sen var det bara tio minuter kvar tills bussen skulle gå.
det är jobbigt dethära med bussar alltså.
nej nu ska jag ut till släkten. dem spelar spel och sen ska jag möta angelica typ :p
haha, pusssaaar ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0