Västerås.

Hallelåja ..
sitter i västerås med mina kusiner. typ sååååååååååå här kul .. ellerinte.
vi ska snart åka trorja hoppas. annars tar jag tåget hem. går väl snabbare med dem hära segskallarna, men det är min släkt så jag är van.
ikväll så ska vi till balingsnäs , mina smarta kusiner ska dricka ikväll när dem har match halv elva imorgon .. eh ? ni kanske tycker att det är lika smart som jag tycker , inte alls liksom.
jag ska sova där inatt för jag ska kolla på deras match imorgon bitti, lika kul det kanske ? .
jag vill heeem !
seriöst, sega jävlar .. det tar runt två timmar hit, så ska vi åka halv sju , sju. vi kommer inte komma hem förän nio kanske ? .. åh !!
vi ska ta 00.19 bussen hem inatt. mest påminning till mig själv , så jag inte glömmer bort , för då får vi gå hem. hahaha skulle sitta snygg när jag är så här förbannad på allt och alla, usch


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0