Ville du verkligen att det skulle bli såhär ?

du fick ett helt lag att vända sig imot mej, för en grej som hände mellan dig och mig.
varför blandade du in nästan 40 personer?
jag mår jättebra nu, men mina tankar rullar fortfarande runt. jag känner mig så osäker nu igen.
varför varför varför ? eftersom jag vägrar att snacka med dig. så lägger jag ut det hära.
raderar det om du vill och läser.
men du har gått över gräsen ? du är inte den killen jag lärde känna.
fick massa känslor var tvungen att skriva ner mina tankar så jag kan somna.
du har tagit ett liv helt i onödan. det räcker nu.
det kunde ha varit du, passa på att lev, det kunde ha varit du. du har skickat ett helt jävla killgäng på mig.
som är mellan tre - fyra år äldre än mig. på mig ?! vafan tänker du med?
ska det bli mer ? va ska det bli det ?
du får stå ditt kast, det blir anmälan direkt. har så jävla många bevis tvekar inte en sekund gubben.
du är så körd !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0