2 cool 4 school !

Tjenixen! ;)
idag är det lite sol, och jag mår riktigt bra. vet ej varför, men jag gör bara det !
Jag åt en frukt till frukost. haha, gott ? - ja faktiskt !
Jag har inte mycket och skriva om eftersom dagen har precis börjat, men aja.
Ikväll har jag träning, sen är det typ "middag" med innebandylaget, och vi ska snacka om hur säsongen har varit och sånt, aja. jag offrar mig !
imorgon har vi frilusdag (?) på k-brink, haha. det är lite kul att slippa skolan och få typ idrotta istället, bella kommer dit också, lite senare ! ;D
nej jag ska gå snart , måste hinna fixa mig !
puss / lina - ta vad du får, ge vad du kan !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0