åh så glad jag är!

Åhhh ! denna dag har varit underbar ! :)
gud så glad jag är.
vi började med engelska, jag har bara en rad typ och läsa så jag läste den, sen gick jag hem och hämtade lite saker.
jag och jessica tog bussen hem igen, sen så hade vi musik, fyyfan vad jag skrattade ! :D
Efter det var det lunch, jag åt våfflor med pontus, haha (a)
efter det blev jag sur på honom och kastade grädde på honom, då tog hans det och smetade ut i mitt ansiktet ! :o
usch det stinker verkligen !
sen var det biologi, det sög som vanligt och jag blev förbannad på anita .. hata.
nu kommer det roliga på dagen, jag,sandra,jessica och alina går till tomtberga från hgy, när vi kommer på skolgården kommer det fram tre ( ganska biffiga ) killar och börjar fråga vart robin är och sånt, jag och alina svarade och sånt. sen kom vi fram till att robin var på tomtberga och då tackade de och vi börja misstänka att han skulle slå honom, men det var ju lugnt ( som vi trodde ) eftersom vi hade lurat dem, ( alla åttor ska vara på hgy ) men när vi kommer upp på tomtberga så sitter robin i vårat klassrum, och jag börjar as skratta, och killarna kommer upp och frågar vart robin är igen och sånt, men då sa våran lärare till att dem skulle dra här ifrån. men seriöst, bästa lektionen ever ! hahahahah.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0