är det efterfest på eran balkong ?

Haha, jag sitter och är allmänt uppkäftig mot angelica på msn!


A`, säger:

hallå ! stavar man bitch såhär .? :)§

l; ska vi lösa korsord ? ^^ säger:

bitch ! :D§

l; ska vi lösa korsord ? ^^ säger:

japp. :)§

l; ska vi lösa korsord ? ^^ säger:

nejnej

l; ska vi lösa korsord ? ^^ säger:

angelica

l; ska vi lösa korsord ? ^^ säger:

hahahaahahah! :D§

A`, säger:

omeh ! taaack du är sååååå snäll ! *NOT* !:)§

l; ska vi lösa korsord ? ^^ säger:

Jag vet (A) , jag ser ju upp till dig älskling ;D§

A`, säger:

jag vet , !:P

l; ska vi lösa korsord ? ^^ säger:

Haha , det är därför jag ser ut som jag gör ;)§

A`, säger:

vafan ! :D§

haha, det är våran humor ! :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0