årets sämsta dag, blev bara sämre ..

åh, alla kan känna sig nere eller hur?
jag mådde toppen imorse. men det vände bara mer och mer ..
jag känner mig äcklig , ofräsch och bara blä !
jag har jätteont i halsen, och min röst börjar ändras jättemycket.
låter hes och bara hata !

det känns som ett slag rakt i ansiktet.
jag har tagit slut på tårar.
utan dig brevid mig kommer livet sakna mening.
men jag tror att jag betyder något för dig fortfarande.
jag vet inte varför , men jag bara tror det.. det känns så !
jag gjorde fel, jag frågade om jag skulle ta det över telefon eller om vi skulle träffas..
jag drog allt över telefon .. varför ?!
det var jag som lämnade dig, om jag inte hade gjort det så hade vi varit ute och åkt båt nu.
jag vill inte veta men jag vill veta ändå !
som jag sa till dig ; tänk att stå ensam kvar ..
det är just det jag gör nu. jag ber dig , förlåt mig !
ingen kommer någonsin förstå .
hör av dig .. gör det !

nej nu ska jag ut och ta en promenad ! / lina

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-05-03 @ 15:33:27
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: l'

tack så mycket ! :D

2008-05-03 @ 17:34:45
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0