bästevän !

Okej , caroline ?
ni vet den dära tjejen som jag ofta träffar. vi som alltid skrattar, vi som alltid har kul, vi som alltid hänger på 705an och töntar, vi som tågluffade till södertälje för vi hade ingeting att göra, ni vet hon som åkte hemifrån valla torg till huddinge centrum och sedan till stuvsta för att hämta mig när jag hade varit hos en kille, ni vet hon som inte åker snurrsaker på grönalund, exakt som jag ! ni vet hon som jag delar dem bästa stunderna med ! ni vet hon ? jag älskar henne , så jävla mycket !
såklart vi tjaffar ibland, det ingår väl i en vänskap ? men hur länge brukar vi vara sura på varandra ? hha. det är ju fan inte änns en dag ?! just därför tror jag att vi kommer hålla ihop länge ! vi kommer äga sönder sommaren.
jag älskar dig carro. haha, kommer du ihåg nötmix ? jag kommer aldrig glömma det.
eller när båda vi ramlade av stolen, samtidigt ! haha. fyyfan vad vi skrattade. vi kunde inte änns kolla på varandra utan att börja skratta, eller när du gick rakt in i glasrutan på busshållsplatsen utanför coop.
jag kunde inte andas!
jag ska leva med dig ! ända tills jag ska somna in förevigt..
jag är glad att jag lever, för jag lever med dig !
caroline brandt , förevigt !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0