bilder med ord.

image446
image447
image448
image449

Dessa bilder definierar mig. mina armband har var och en, en egen historia. jag har fått alla vid olika tillfällen. och dem två ( svaga ) ärren man ser från min arm är från min bror och vi brukar ha våra stunder när vi inte tycker om varandra. hehe, den andra bilden är på mig själv, jag är ganska crazy och är ju tillfälligt brunett som man ser.
tredje bilden, cola ? ja det är mina urdruckna burkar. jag är cola beronde och dricker väldigt mycket om dagen, jag behöver cola för att må bra. den sista bilden är den sista bilden på mig själv som blondin, och den bilden har isabelle tagit hemma hos henne.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0