Bilen

Hehe, sitter i bilen. sitter som en jävla mupp med hörlurar. mahha !
Äh, thats hot.
Måste titta ut ibland så jag inte blir så åksjuk .. ni som känner mig!
Jag packade inte ner smink, så jag blir tvungen att gå utan hela helgen, HEJ BRUN !
Jag hoppas att mamma och pappa fixa käk när vi kommer fram, är väldigt hungrig !
måste bara säga : gud så snabbt denna vecka har gått, snart är det soooommar lov !
även om det känns som jag inte ser fram imot det så himla mycket, vet inte varför.
kanske för det känns så stressigt med betyg nästa år, och allt detta ..
många säger att åttan är det jobbigaste året i skolan, det kanske är det. men jag ska banne mig orka av detta.
sjuan var faktiskt lätt som en plätt, easy peasy !
synd bara att problemen med filip dök upp, då hade jag nog kunnat koncentrerat mig mer på skolan.. men jag ska inte klaga, vi har haft fina tider också !
nej nu ska vi tanka, haha. puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0