Chilll !

Ligger i sängen , har varit med carro idag. vi hade kul som vanligt.
jag har bilder på kameran från idag, lägger nog in dem strax..
ska bara orka gå och hämta kameran ;p
haha, vi käkade glass idag, hehe! (h)
haha, lärde pappa hur man gjorde med datan, så nu kan han också. yeah !
juste, på onsdag ska vi börja 9.10 som vanligt och slutar 12.00 men jag börjar 8.10 och slutar 11.00
ska till arlanda och hääämta tinispins :) jävla tönt åk inte igen nu bbara ! :D

När jag stog i köket och diskade nyss, så kom mamma fram till mig
 - Lina gumman, vill du följa med mig imorgon och kolla på kläder? du kan också få köpa nytt om du vill ?
.. det gick några sekunder innan jag svarade. sen sken jag upp
 - Ja visst, söto !
hahha :*
På fredag är det skansen med klassen, sen ska jag nog till gröna lund. hehe ! :)
Nej ni får ha det bra ! :) puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0