dagen ..

Tja på er.
har inte orkat blogga idag. sorry !
hade träning, skit tråkigt .. men alltså seriöst, jag orkar inte träna nå mer, men det är bara maj ut .. (a)
men ni tror inte att vi ska fysa hela sommaren ?! bajs.. men jag är bäst och kommer såklart göra det!
inatt sov jag inte många timmar .. usch ! men ja ska snart lägga mig och sova, (a)
jag har typ känt mig lite alllänt ofräsch idag. men tur att duschen löser allt, allafall dem problemen ;D

min katt, som aldrig vill kela eller något ( tråkigt men skönt ) och skulle aldrig i hans liv sova i någons säng. låg och sov på mig den tiden jag sov inatt ! alltså hela familjen blev helt förvånade. lite kul faktiskt. i love you sebastian ! 

puss / lina 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0