dagen i ord.

ingen frukost,snabb fixning, oplattat hår, blogga i fem min, gå till skola med angelica,svenska,skriva ett manus till talet, matte, skit nöjd, idrott, mycket skratt med natalie, gå till hgy, skippa lunchen, biologi, käka någon frukt med pontus, snacka med pontus, klar med biologi-arbetet, snackade mer med ponuts, mötte natalie, gick till ica, träffade bella och carro, gick till tomtberga, gick på promenad med bella och natalie, anita sa åt oss att hämta vatten till grodyngel, elevensval, skolk på 20 min, jobbade med rymdraketen ( vi håller på att "lasta" en rymdraket som vi ska åka med till en ny planet. det tar 6000 år dit och vi är bara 100 personer på detta. vi ska liksom "förnya" oss. haha ) gick till niorna, satt med bella och johanna, linda kom, vi gick ner till centrum, hejdå till dem, hem, drack en cola.
haha, snyggt va ? :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0