Det är starkt av dig, att du orkar vara kvar

Hur länge snackade vi? tre veckor kanske.
Det är så mycket jag vill säga dig, men jag vågar inte.
Jag har samlat mod för att säga förlåt..
Du vet mycket om mig, och jag vet minst lika mycket om dig.
Nu när jag som helst vill se dig, då är du påväg bort..
Du fick mig att må bra, jag var lycklig med dig.
Det är få som vet vem jag pratar om nu..
Om allt detta är en dröm, snälla väck mig !
Jag vill vara med dig igen, jag vill se din söta min när du ser mig.
När du somnar konstant..
När du sitter tio meter ifrån mig och skriver sms som roar mig till hundra !
Förlåt för jag inte har svarat när du har försökt att ringt mig, men jag är så rädd att du ska bli sur och allt ska bli värre.
Mitt liv är grått, ett liv som bara du kan färga!
Jag vill bara att du ska hålla om mig, som du har gjort.
Jag vill bara andas in din doft.
Du är inte som alla andra, du är inte den som bryr sig om tjejer, du orkar inte bry dig om ditt utseende.
Förlåt att jag sårade dig, jag var din första kärlek.. ååh. hemskt !
jag älskar dig marcus, jag gör det ! jag är fortfarande kär i dig, och det kommer jag alltid att vara.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Va fint skrivet, han måste ha kärlek till dig kvar ;) (a)

2008-05-28 @ 23:02:43
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: Lina

Svar : tack så jätte mycket ! det värmer ! :)

Jo jag hoppas på det faktiskt :) sköt om dig ! :)(L)

2008-05-29 @ 08:13:37
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0