Det speglar sig.

Jag har sett alla sidor som du har.
Du ska bara veta hur mycket jag tycker om dig, du är som min bror.
Det känns som att vi är från samma familj.
Tack för precis allting!
Du har skapat en ny människa i mig, du har verkligen lyckats med allt du har gjort.
Att vi vart osams, jag har ingen aning varför det blev så, men det kanske var bra för nu känns det som vi har börjat på nytt, och glömt det tråkiga som har hänt oss.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig så förbannat mycket.
När du ringer mig, och bara skriker utav glädje, jag blir så lycklig. ååååh, du ska veta att du gör mig så glad !
Jag har ett stakt minne, det inträffade i december, då när jag var deppig, jag sitter på busshållsplatsen, bussen kom om 15 minuter ungefär. jag grät, storbölade, så kom du från din träning, du tog tag i min hand, kysser den lätt, sen tog du tag i mig, kramar mig hårt, du höll om mig, du torkade bort mina tårar, sen fick jag låna din jacka.
Vi pratade, du tröstade mig. du är verkligen grym på det, du hjälpte mig. sen tar vi samma buss, men jag skulle ju gå av innan dig, men du gick av med mig. så vi tog en promenad, en lång promenad. gud vad vi gick, det var verkligen jättemysigt. vi skrattade, och du berättade när du puttade han killen på ditt gymnasium ! haha. gud så jag skrattade. sedan gick vi och köpte lite godis och sen gick du hem till putte, då började jag lubba till bussen så jag hann med den, gud vilket minne !
jag ville bara säga att du verkligen ska vara stolt, och du ska veta hur grymt stolt jag är över dig!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0