du är min andra halva som jag vägrar tappa

Jag har kämpat nu , i tre månader. För att få vara din vän igen, att få tillbaka sin bästavän.
jag tappade min största kärlek, och även min bästevän.
jag klarade det, jag fick tillbaka dig vännen min.
kommer ihåg första gången jag såg dig, jag ville ha dej!
jag saknar dig så förbannat.
jag står mellan två val , släppa eller kämpa.
Jag kommer inte acceptera att jag tappar dig nu, det finns inte änns med i min värld.
Jag lärde mig av mitt misstag, jag ska aldrig göra om det.
ett stort tack! det är så svårt att förklara min kärlek för dig bästevän!
du är mitt liv, du är min soulmate, du är mina andetag.
ni som säger : jag får väl nöja mej med att bara vara hans/hennes vän.
var så himla glada över det ! att tappa hon/han som vän det kommer ni ångra sedan !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0