du fick mig att dö inuti !

Du får mig att vilja slå sönder något, kasta en glasflaska i marken !
Du får mig att vilja sluta andas, kanske bara för en dag, vem vet?
Du får mig att känna mig trasig, förstörd, sönder.
Du får mig att vilja radera dem senaste månaderna, och önska att saker och ting aldrig någonsin skulle ha inträffat.
Du får mig att vilja ta sönder flera speglar, fler än förut. kommer du ihåg ?
Du får mig att vilja hoppa från ett tak, känna luften i ansiktet. det blir en sådan kraft att man inte får någon luft. och sedan bara ett pang! rakt i marken.
Du får mig att vilja springa tusen mil, bara för att komma ifrån dig!
Det känns som ett slag rakt i ansiktet, när det svider, ömmar.

jag tål dig inte längre. du är så falsk. jag har bara lust att skrika ; du är så jävla hjärndöd din idiot ! rakt upp i ansiktet på dig ! men somvanligt, så är det alltid jag som får all skit av oss två !
det är alltid så !
jag vill bara slå dig rakt i ansiktet ! det är det enda jag vill! 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0