En utmaning !

För 5 år sedan...
... Var det bästa året för mig, jag mådde toppen och hade en perfekt sommar på åland!

För 3 år sedan...
... Var jag på öland med nära och kära och vi hade jättemysigt !

För 1 år sedan...
... gick skolan åt helvete för oss i min klass, kommer aldrig glömma den tiden med oss nere i källaren, hur tragiskt det låter så ..

För 3 månader sedan...
... var det Februari. jag mådde bäst och allt var underbart !

Igår...
... var jag med josefine :)

Imorgon...
... är en oplanerad dag !

Om ett år...
... så går jag i åttan och väntar på ett efterlängtat sommarlov !

Jag utmanar...
... alla som känner sig utmanade!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0