förlåt ännu en gång.

Jag är så glad att få vara din vän igen, jag är det !
lämna mig inte igen, gör inte det!
du visa mig hopp när glöden slocknat, du tog min hand när döden lockade som mest.
jag vet att jag lever för dig, det är bevisat !
fyfan vad jag älskar dig, jag har bevis också !
när du var ifrån mig fick du mig att känna att resten av livet kvittade.
snälla hör vad jag säger, stanna hos mig.
du är perfekt i mina ögon !
jag gillar dig så förbannat, jag kommer ihåg första gången jag såg dig, jag ville ha dej!
vi kan klara allt tillsammans, vi är bäst tillsammans, vi är bra utan varandra, men tillsammans är vi oslagbara !
mitt hjärta och själ skriker ; jag behöver dig !
jag älskar dig, faktiskt så gör jag det.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0