fredag kväll.

tja på er, kom nyss hem.
har haft en riktigt trevlig kväll.
det började med att fredrik och jimmie kom hem och hämtade mig.
haha, så vi satte oss i bilen och åkte till jessicas stall, när vi kom dit så var det tre ursöta katter, jag skojar inte. dem var jättetjocka och gulliga :)
sen åkte vi där ifrån till mamma och pappa, där åt vi middag. gott ! dem satt och snackade massa trams som vanligt.
när vi är påväg hem så säger fredrik : lina, vill du hänga med oss på race eller följa med jessica?
då åkte vi hem till fredrik och jessica och matade katterna sen åkte jag med jessica till ida och patrik.
haha, där hade jag mysigt, vi satt ute och lyssnade på musik och hade filtar, mohaha ! :)
nej jag ska gå och lägga mig och glo på film med min bror !
puss !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0