godkväll ..

Tjabba.
kom hem typ nyss, var hos tommy och christer och kollade på någon skräckfilm .. usch , jag gillar det inte !
men jag gick sen, är inte på så bra humör.. vet inte varför, har ingen direkt anledning. men ibland är det faktiskt så.
ska träffa angelica hun imorgon. ska bli kkul ;'d
vet inte direkt vad vi ska göra menmen..
jag ska berätta om min kväll !
vi åkte och köpte godis , med paula och sofia. sen så drog alla hem och jag drog till tommy & christer.
jag var där med agnes,emilie,fredrik,tommy,krille,veronica och nån jag inte minns namnet på .. det var väl trevligt så länge det vara!
kom hem, och när jag låser upp dörren. hoppar min pappa fram och skrämmer mig när jag öppnar dörren, jag höll på att svälja tungan typ. eftersom jag precis hade sett en jävla skräckfilm. så kommer han dära ! haha.

nu sitter jag med en cola, och en halv macka. har lovat mamma att käka. så jag göre ! ;D
puss på er ! / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0