godkväller.

Haha, min dag har varit så spännande !
ska berätta, förberädd er på ett himla långt inlägg !
Jag och bella träffades och satte oss i parken och solade, sen gick vi och köpte glass och sånt.
sen efter nån timme kom vi på att åka och grilla vid gömmarn, så vi åkte dit.
när vi kommer dit så var det inge roligt ! haha, så jag ringde pappa så han körde oss till kvarnsjön så vi var där och försökte få eld i våran grill, efter ett tag svärande och vi gav upp drog vi till sundby och satt med kai, vasse,jessica och marre ett tag. så ringer min bror mig och frågar var jag var, och då var han vid kvarnsjön så vi gick dit igen ..
haha, då går vi förbi han och till det andra stället. och när vi gick till det andra stället, så såg vi en orm, jag och bella skrek som ett par idioter ! men vi gick sen gick vi tillbaka till jimmie,  där fick vi grilla våra korvar och sen satt vi och snacka massa och jag skrattade som fan. ska nog hänga med dem nästa söndag också :)
sen doppade min bror mig i vattnet , tack !!
efter ett tag åkte vi hemåt ( trodde jag ) men fick åka med dem till hägersten och sånt :p
det var iallafall en toppen dag och nu värker mina ben så det bara visslar om det ! men jag har haft jättemysigt i solen och bra sällskap ! :)
puss på er / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0