godmorgon ?

Godmorgon på er, haha.
ja, jag vaknade nyss, skit skönt att sova.
jag har inget minne av att jag gick och låste efter josefine klockan tolv imorse, men jag gjorde det.
hon kommer typ hem snart, då ska jag fixa mig, vi ska typ grilla ikväll.
jag kommer inte kunna sova inatt, men då ska jag lana peah (h) driiver !
mamma och pappa är och lämnar in jimmie mobil. haha, nu har vi tre mobiler på lagning.
haha, fyfan. våran familj och mobiler går nog inte ihop ..
alltså , är det någon röd dag idag? jag har noll koll , snälla någon bara ?! vem som helst, är de det ?
Nejnej .. nu ska jag hitta på något. puss / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0