Godmorgon.

Tja på er.
angelica har nyss taggat hem för hon skulle duscha,
jag har nyss duschat håret, vi la oss i sängen och skulle prata lite och sånt. sen så somnade vi halvtvå. vafan?! vi skulle ju vara uppe hela natten, menmen ! :D
idag ska jag träffa bella, johanna skulle nog också vara med.
åhgud, jag är jätteglad! jag vet inte varför.
solen börjar lysa nu, igår regnade det som vanligt på valborg?!
hoppas det blir varmt idag. ska nog lägga in dagens outfit om den blir bra (?)
just nu letar jag bara någon skönt tröja som jag kan ha på mig..

gud, jag hittade en tröja jag fick av tina förra sommaren, ska ha den i sommar.
skit snygg alltså ! :)

nejnu har jag hittat kläder jag kan ha på mig.
håller på att städa här hemma nu, ett måste innan mamma och pappa kommer hem och har ihjäl mej om dem skulle se mitt rum, haha. aja, måste städa vidare nu.
puss på er / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0