Grattis!

Grattis till alla som har tagit studenten idag ! Extra mycket grattis till jonas ! :)
Studenten ? - Det verkar vara så sjukt kul ! Det är en dröm för mig, men det går snabbt, för snart står jag dära. även om det är några år kvar så ;p
Just det, Jonas. hoppas du fick en sjukt kul dag, du fick bara en liten snabb kram innan min lektion idag, ( vi har gått på samma gymnasium )
Jag kommer nog över imorgon, pussar på dig, haha, du kommer säkert vara jäääätte bakis ! :D
Jag kommer ihåg när jimmie tog studenten, fyfan vad glad han var. jag såg lyckan i ögonen !
Farfar levde fortfarande då, gud. Hela släkten hemma hos oss, inkusiv familjen Tainio ! haha. det var grymt kul !
Tiina tog studenten förrförra året ! Hhaa, det var grymt, vi var hemma hos dem, vi hoppade studsmatta, så kommer jimmie, johan,micke & micke. den enda killen som inte är tjock är jimmie, och alla dem ställer sig och ger mig massa fart när jag hopppas så tillslut hamnade jag i en buske, najs !  

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0