haha,

inlägget blev inte så långt som jag trodde att det skulle bli, menmen ..
ska snart ringa isabelle, vet inte varför kul och prata bara.
jag är lite halv seg / trött .. funderar på att sova tidigt ikväll, men eftersom jag har somnat innan tolv hela helgen så är det bra att jag har kommit in i en rutrin att sova tidigt ! bra, tycker jag iallafall.
ska snart sätta dit en låt på bloggen, vad tycker ni ? ska jag ha låt eller inte .. ? jag vet inte hur ni tycker eller så,
idag har jag inte haft något smink på mig, ska nog inte ha något imorgon heller ! skönt :)
jag har bara några fräknar som syns .. haha, jag gillar dem inte !
och jag ser inte så onormal som jag trodde..
nej nu ska jag ringa bella och ta en cola ! puss / lina


Kommentarer
Postat av: Linda

du får komma förbi imorron så jag får se dig utan smink ;)

2008-05-11 @ 23:36:04
URL: http://bbaggen.blogg.se
Postat av: l'

Hahah, jo okej ! jag gör det , men kolla inte snett bara ! :)

2008-05-12 @ 06:02:09
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0