hemma för dagen !

Nu är jag hemma från skolan, skönt men ack så mycket jag har skrattat idag !
det var så länge sen jag skrattade så mycket. kul alltså !
på musiken blev man ju kallad elit av våran musiklärare, status ;D
på redovisningen jag var så orolig över fick jag en stor stjärna och mycket bra :)
jag har skrattat jättemycket med jessica idag, haha (a) ingen slår våran humor, jag skojar inte !
sen fick jag mej en liten utskällning att jag inte skrev på bloggen förra veckan när jag och jessica var med varandra, vi satt på bussen och det var verkligen stekhett ! så var det kö ( det stog 20 min från myrängen till stuvsta ) så börja det pipa som fan på bussen då säger jessica : varje pip, det är så många männsikor som dör, så dröjer det kanske fem minuter, så börja det pipa som fan och vi kvävdes typ för att vi skratta så mycket !
nu har jag det skrivet iallafall ! :)
nejnej , nu ska jag snacka lite med josefine.
puss på er / lina

Kommentarer
Postat av: Emma

härligt =) Kika in på min blogg vettja :)

2008-05-15 @ 15:25:50
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ha en trevlig eftermiddag :D

2008-05-15 @ 15:39:44
URL: http://elilnor.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0