Hemma hos tommy & christer.

Haha, som rubriken lyder, jag sitter hemma hos tommy och christer.
ska snart till deras träning och jag får åka med tommy på hans moppe upp (h) höhö.
Jag städade i mitt rum idag, eller mamma gjorde det men jag tog bort mitt smink och la undan tvätten, duktigt ? (aa)
Jag kommer kanske inte orka skriva ikväll, är helt slut ! men vi får se :p
Min kusin christer sitter och glor på pokémon just nu, jävla tönt ska föreställa 16 ! höhö men jag älskar dig ändå ._.
har egentligen fyra häften hemma som ska göras, men jag har ingen lust att plugga, så jag gick hit istället. roligt att man typ smiter hemifrån, och så hamnar man hemma hos kusinerna, thih ! :D

Imorgon börjar jag 8.30 med engelska, ööööh. jagpallarintemedengelska.se
nej nu ska vi strax dra, puss på er ! / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0