hemma ifrån skansen

Tjenatjena !
Nu är jag hemma från skansen, idag har jag tittat på sälar, björnar och allt var det nu var !
Haha, jag har haft riktigt trevligt med klassen ! :)
Jag har filmat en del idag, är inte så bra eftersom min kamera är lite sönder, zoomen fungerar inte tyvärr. men ni får kolla nära skärmen ! haha, lägger in dem om någon timme, måste ta det lite lugnt nu :p
ikväll ska jag bara ta det lugnt, är lite sjuk. har ont i huvudet och halsen, kan nästan inte andas genom näsan, är så himla täppt !
JUSTE ! - jag fick godkänt på matteprovet, har ej sett det än, men anita sa det till mig. yeeeeeeeeeeeeeees !
puss på er

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0