Hemma igen !

Hejsan på er.
Jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan, har redan duschat.
Haha, ska berätta om lördag / söndag!

Carro kom hem till mig, kul. vi tog det lugnt sen gick vi till coop och köpte en fanta och lite godis. hehe !
Sedan gick vi till tåget, det var typ tio minuter kvar tills tåget skulle komma så vi satt och solade. sen kom tåget, vi satt och prata lite bara, sen gick vi av i älvsjö. hehhe. när vi satt och väntade på det andra tåget så käkade vi lite godis, sen sprang vi till tåget som stanna lite långt bak .. haha, när vi kom på tåget så satt vi på golvet, kulkul.
sen när vi gick av tåget så var det en fullis som ramlade av tåget, då ramlade han mellan plattformen och tåget, där imellan. aj jag fick typ ont i hela kroppen!
sen kom bussen, jag och carro satt typ och chillade och orkade inte göra något. haha, frossade godis ! (a)
när vi gick av tog jag min högtalare och iPod och så gick vi och dunkade musik, så sa jag till carro :
kan vi inte byta om nu?
så vi stog vi typ "motorvägen" och bytte om. haha, jag drog av mig mina jeans och satte på mig shortsen, och hon med. det var kul, haha :) 
sen när vi kom till mamma och pappa, åt vi middag. gott, och jimmie satt och drog massa skämt om hasse, frasse och lasse. hahahahaahahah, så klockren !
efter det solade vi lite, och sedan packade vi min väska med korv och bröd och en engångsgrill så gick vi ner till havet och chillade i en timme kanske, tog massa kort och sånt, sen skulle vi grilla, vi höll på i en och en halv timme för att försöka få eld, sedan åkte simon och hämta tändvätska. haha, det gjorde susen ! :D
så vi grillade korv, sedan började jag och carro köra skånskfylla. haha, alltså man snurrar runt på en stolpe så länge man kan sen springer man runt, och jag och carro var ju på ett berg så hon ramlade typ ner. hahaha, man blir jättesnurrig, haha ! :D
efter det så grillade vi godis, hehe !
sedan så släckte jag grillen, vi packade ihop och drog tillbaka och cyklade typ.
sen på kvällen, så skrämde vi upp varandra jättemycket, haha. jag kissade fan nästan på mig. hehe,
efter det kom mamma och pappa så vi gick och la oss, jag somnade väl runt ett halv två kanske, haha.
och jag vaknade halv tolv, hela natten har jag drömt att jag blev kidnappad, försökte ta livet av mig, mord och skit. jättejobbigt !
sen käkade vi frukost och läste tidningen , höhöh ._.
och drog ut och cyklade, det var min helg. jag orkar inte skriva tydligare. haha :)
puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2008-05-25 @ 17:30:28



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0