hemma igen.

Nu är jag hemma igen, orkade inte gå ur bilen någon gång. skulle egentligen köpa ett par skor.. men jaja,
jag ligger och smsar med jessica, käkar någon macka, kollar på tv och dricker cola..
jag ska snart duscha tror jag också, jag är helt slut i hela kroppen. jag behöver nog tagga ner lite..
haha, jag försöker få igång min brorsas hemmabio .. hmm, jag är sånt skit går inte ihop.
kan erkänna nu familjen ; det var jag som tog sönder vårat förra .. förlåt !
haha, nu fick ni veta sanningen !
hoppas att ingen i min familj blir sur på mig nu, för det var inte meningen att det skulle gå sönder !
juste.. jag har fått tillbaka min syn nu, har bara ont i huvudet. ska ta min tredje iprem för idag sen så är det nog lugnt ! :)
nej jag ska byta bild på min header nu.. börjar bli ganska nöjd ! :'D
puss på er / lina


Kommentarer
Postat av: emma

Hej !

jag har några tävlingar på bloggen
kanske du vill delta?
behöver fler tävlande :)

2008-05-14 @ 17:06:06
URL: http://enlitentax.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0