i miss you.

även om det är okej nu, så saknar jag den du var innan allt.
du var som en bror, fattar du ?
vi kunde snacka om exakt allting !
det finns så himla mycket minnen, det glädjer mig om du änns tänker på mig.
vi var osams i tre månader, för något jag igentligen inte vet ..
vet du ? jag älskar dig så jävla mycket, och det är så sant.
jag har aldrig träffat någon kille som dig, men ibland känns det som att det bara jag som tänker på oss, bara jag som tar kontakt, bara jag som hälsar. jag vet inte varför ..
men varje gång du kommer gående mot mig eller bara kommer gående så känner jag en lycka inom mig. att få se dig, att bara du lever gör mig till världens lyckligaste flicka.
när du kollar mig i ögonen , då blir jag nervös och tappar allt, hela min omvärld försvinner. jag drunknar i dina ögon, nu när jag sitter här i mitt rum, helt ensam och lyssnar på musik. jag tänker på dig, varje låt på min spellista.
du är så himla underbar !
jag gillar dig verkligen, men du har blivit annorlunda..
är detta vårat öde, ska vi ge en chans eller gå skilda vägar ?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0