Im home.

Nu är jag hemma igen, sitter och pluggar och funderar på att leta upp en lägenhet och bo i tills sommarlovet, min mamma är seriöst hjärndöd. och det är jju fan min lärare med, åh fyfan vad jag inte tål dig !

Jo jag pluggar matematiiiiik, som suger ungefär lika mycket som min lärare, ja ni förstår - han och jag går inte ihop så bra..
vi grilade och jag fotade lite, tills batterierna dog, men aja det blev några bilder iallafall!
Sen åkte jag med jimmie hem, öööh vi åkte i 240, höhö på motorvägen, jag märkte inte av det för han har en sån bil, så man märker inte av skiten .. det var lite läskigt !
Jag har precis duschat också, det var det bästa på hela dagen. jag fick vara för mig själv ett tag iallafall, tack för att någon uppfann duschen, moha misstolka icke.
åh, skolan slutar snart. jag längtar.. men mitt sommarlov kommer suga, jag bara känner det på mig, inget blir som planerat just nu..
nej jag måste plugga vidare nu, hörs !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0