jag är svag på insidan.

Tja!
Har varit med josefine idag, rikigt kul ! jag berättar om dagen nu.
Svenskan sög som vanligt och det var bara tråkigt.
So´n är tråkig och stefan är grym på att prata länge ..
Slöjden var ganska bra och jag gjorde jättemycket !
Svenskan var bara i en halvtimme så det var lugnt.
Matten och sista lektionen, jag var ganska okoncentrerad.

Men på slöjden så sitter jag och syr på maskinen och robin syr också, så syr han så snabbt att hela bordet skakar så säger jag : men chilla, måste du skaka så jävla mycket, jag får ju inte in den !
haha, vi misstolkade det och fick oss ett skratt ! jag skulle få in tråden i nålen, men jag tänkte inte hur det skulle låta..
Och på matten skulle jag leta efter england på kartan , så står jag längst fram i klassrummet, och säger högt så alla hör : men england finns ju inte med? då säger någon ; jo under o:et på europa..
så letar jag vidare, efter ett tag säger någon ; säg inte att du letar efter england och inte storbritannien. haha, så jag stog i typ tio minuter och letade i onödan för att jag är så IQ-befriad ..
måste bara berätta detta också , igår när vi satt och grilla, så säger jag fundersamt : kan man snatta från internet butiker ? haha. och alla börjar skratta åt mig, och börja komnetera det.
men nu ska jag nog krypa ner och lägga mig och glo på tv. är så himla trött !
puss på er / lina


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0