jag får ingen luft.

Godmorgon på er alla !
jag somnade inte förän halv två.. och gick upp sex. det var inte många timmar sömn inatt.
menmnen. jag satt och skrev ett tal till skolan, eftersom mitt sög och jag ville läsa upp mitt en gång till.
mamma läste mitt tal imorse och hon sa :
oj är det verkligen du som har skrivit detta ? gud så fint!
jag blev verkligen glad över att få höra sånt !
men som sakt , publiken är allt..
jag skriver nog mitt tal här imorgon eller ikväll. jag gillar det skarpt !
efter jag hade skrivit mitt tal, satt jag och snackade med oscar ett litet tag till. sen skulle han gå och sova.
jag tror att klockan var halv ett då. men jag satt kvar vid datan ett tag till..
runt ett la jag mig i sängen, men tror ni att jag kunde somna eller ? jag låg och vred mig jättelänge.
tillslut somnade jag , haha (a)
nej , klockan är 9 över. måste springa nu !
puss / lina - är det så svårt att se ?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0